Tuesday 17 October 2017

Ema 14 Forex


Eksponentiell flytende gjennomsnitt - EMA BREAKING DOWN Eksponensiell flytende gjennomsnitt - EMA De 12 og 26-dagers EMAene er de mest populære kortsiktige gjennomsnittene, og de brukes til å skape indikatorer som den flytende gjennomsnittlige konvergensdivergensen (MACD) og prosentvis prisoscillator (PPO). Generelt brukes 50- og 200-dagers EMAer som signaler for langsiktige trender. Traders som ansetter teknisk analyse, finner glidende gjennomsnitt veldig nyttige og innsiktige når de brukes riktig, men skaper kaos når de brukes feil eller blir feilfortolket. Alle de bevegelige gjennomsnittene som vanligvis brukes i teknisk analyse, er av sin natur sakende indikatorer. Følgelig bør konklusjonene fra å bruke et glidende gjennomsnitt til et bestemt markedskart være å bekrefte et markedskryss eller for å indikere dets styrke. Svært ofte, etter hvert har en glidende gjennomsnittlig indikatorlinje endret seg for å reflektere et betydelig trekk i markedet, og det optimale punktet for markedsinngang har allerede gått. En EMA tjener til å lette dette dilemmaet til en viss grad. Fordi EMA-beregningen plasserer mer vekt på de nyeste dataene, klemmer prishandlingen litt strammere og reagerer derfor raskere. Dette er ønskelig når en EMA brukes til å utlede et handelsinngangssignal. Tolke EMA Som alle bevegelige gjennomsnittsindikatorer, er de mye bedre egnet for trending markeder. Når markedet er i en sterk og vedvarende opptrinn. EMA-indikatorlinjen vil også vise en uptrend og vice versa for en nedtrend. En årvåken handelsmann vil ikke bare være oppmerksom på retningen til EMA-linjen, men også forholdet mellom endringshastigheten fra en linje til den neste. For eksempel, da prisvirkningen av en sterk opptrend begynner å flate og reversere, vil EMAs endringshastighet fra en linje til den neste begynne å redusere til den tid som indikatorlinjen flater og endringshastigheten er null. På grunn av den slanke effekten, ved dette punktet, eller til og med noen få barer før, bør prishandlingen allerede ha reversert. Det følger derfor at observere en konsistent reduksjon i endringshastigheten til EMA, kunne seg selv brukes som en indikator som ytterligere kunne motvirke dilemmaet forårsaket av den bølgende effekten av bevegelige gjennomsnitt. Vanlige bruksområder til EMA-EMAer brukes ofte i forbindelse med andre indikatorer for å bekrefte betydelige markedsbevegelser og å måle deres gyldighet. For handelsmenn som handler intradag og rasktflyttende markeder, er EMA mer anvendelig. Ofte bruker handelsmenn EMAer for å bestemme en handelspartiskhet. For eksempel, hvis en EMA på et daglig diagram viser en sterk oppadgående trend, kan en intradaghandlere strategi være å handle bare fra den lange siden på en intraday chart. Forex trading strategi 42 (14 EMA SAR) Skrevet av Bruker den 26 desember, 2010 - 10:23. Sendt av Egudu Hei folkens, jeg vil gi enda et annet enkelt system, og jeg mener det er veldig enkelt, så her er det: Indikatorer: EMA 14 brukes til høy EMA 14 anvendt på lav Parabol SAR (trinn 0,02, 0,2) Tidslinje: 1hr Valuta: helst, men jeg foretrekker EURUSD Entry: Legg inn en kjøpsorder når prisen lukker over 14 høy og PSAR er også under lyset, mens du legger en salgsordre når prisen lukker under 14 lav og PSAR er over lyset. SL er 50-60pips mens ta fortjeneste er 60-100pips. Gjenopptak kan gjøres dersom prisene fortsatt er under eller over kanalen til de 14 høye og lave og PSAR reverserer, og deretter lignet opp igjen i kanalens retning. Jeg synes virkelig det er vanskelig å legge inn diagrammer, så jeg antar at du kan sette opp diagrammene ved hjelp av informasjonen jeg har gitt, og hvis du ikke får det, slipp meg dine spørsmål. som jeg alltid vil si, fx er den enkleste virksomheten på jorden, og enkle penger, vær så snill, gjør det ikke vanskelig, takk. Skrevet av Phil 26. desember 2010 - 14:17. Hei Kan vi bruke dette på kortere tidsrammer? Hilsen Phil Skrevet av Bruker den 27. desember 2010 - 06:50. Et fint system det er og har potensial for store fortjeneste. Hvis du egentlig er det, kan vi filtrere de dårlige handlingene det genererer. Takk igjen. Skrevet av Bruker den 27. desember 2010 - 08:12. Skrevet av Bruker den 27. desember 2010 - 08:17. hva er stoppet tap og ta fortjeneste i 4 timers tidsramme Skrevet av Bruker den 30 desember 2010 - 01:13. fungerer bedre når det filtreres med stokastisk. hvis det er oversolgt, ikke plasser en selg og omvendt. Skrevet av egudu 30. desember 2010 - 05:30. takk til alle, som et filter legger skrå retningsindikator, juster innstillingene til 27. du kan få denne indikatoren hvis du bare google den. egudu Skrevet av Bruker den 1. januar 2011 - 15: 12.Traderingsmetode 1 (9 EMA-innlegg) Skrevet av Edward Revy 19. januar 2009 - 05:37. Tenk på oppføringer. Når din handelsstrategi sier: Legg inn på krysset av stokastiske linjer, på krysset av MACD-linjer, når RSI kommer fra oversoldkjøpt sone, når to beveger gjennomsnitt, kryss, når divergens oppstår, osv. Osv. Når du akkurat skriver inn Vanligvis vil du bare visuelt dobbeltklikke på at det er et signal fra indikatoren og deretter angi på slutten av en signalfelt. Noen ganger vil det fungere, noen ganger vil du ønske at du har ventet litt mer før du går inn. Noen ganger flytte gjennomsnitt som produserte et kors ville rette seg tilbake eller som jeg liker å si ukjent, og du vil bli igjen med et falsk signal og en tapt handel. Samme for stokastiske linjer, som kan krysse flere ganger før pris faktisk bestemmer seg for å bevege seg i begge retninger. Ting som divergens er enda vanskeligere: på hvilket tidspunkt etter at du har oppdaget en divergens du kommer til å gå inn Her er min favoritt og enkle metode. Jeg bruker 9 EMA. Etter at jeg får et inngangssignal fra andre indikatorer, venter jeg til en prislinje Lukker over 9 EMA for å gå inn i Long, eller Lukker under 9 EMA for å gå inn i Short. Denne metoden hjelper meg å vite når jeg akkurat kommer inn, og så har jeg ingen andre tvil om å handle nå eller vente litt lenger. 9 EMA Entry fungerer på en hvilken som helst tidsramme. Jeg pleide å skalpe på 5 min diagrammer inn med 9 EMA, nå bruker jeg det med hell for daglige diagrammer med samme gode resultat. Traders kan bruke det som flytter gjennomsnittet de liker: 5 EMA, 10 SMA etc. Jeg liker 9 EMA. I tillegg til oppføringer, kan 9 EMA også brukes til utganger, der samme prinsipp fungerer: en gangs pris Lukker på motsatt side av 9 EMA, avslutter du. Merk at det peker gjennom det bevegelige gjennomsnittet uten å lukke på motsatt side av det, ikke teller, teller heller ikke når prisen lukker rett på det bevegelige gjennomsnittet. Ekstra notat: Jeg bruker 9 EMA til tiden mine oppføringer. Jeg handler ikke 9 EMA alene, fordi den er sårbar for sidelengs hakkede priser (bare se på de siste flere lysene på det første skjermbildet med RSI - lys dans frem og tilbake rundt 9 EMA da prisen beveger seg sidelengs). Håper du finner denne metoden nyttig for Forex trading. God handel Edward Revy, forex-strategier-avslørt Copyright copy Forex Strategies Revealed

No comments:

Post a Comment