Friday 24 November 2017

Forex Sprettert 30m


Kompleks handelssystem 18 (SlingShot 30M) Skrevet av Bruker den 31 mai 2011 - 07:00. Skrevet av Charlie Johnson Jeg ønsket å dele noe med deg og håpet at du kanskje postet det på en eller annen måte, jeg vil gjerne få litt strøm på det. Først inngangen er artikulert på en youtube video kalt slynge skutt handel oppført av bruker forexautoscalper. Dette er en skutt video, og jeg håper at du vil se den, vær så snill. Dette er oppføringen for strategien. Denne fyren sier det mye klarere enn jeg muligens kunne i en e-post. Tidsramme: 30 min Indikatorer: ingen Valuta par: foreslått - EURUSD, GBPUSD, USDCHF, USDJPY Handels tid: 7:00 GMT GMT til 20:00 GMT Men jeg er uenig med ham på tidsrammen Jeg liker de 4 og 8 diagrammer på metatraderen. Så det er det jeg bruker. Deretter bruker jeg de 20 og 62 enkle glidende gjennomsnittene og standard Macd-innstillingen 12-26-9. Hver slingeskuddhandel blir tatt med de bevegelige gjennomsnittene, med mindre selvfølgelig er det konvergens i mcad og pris. Da vil det vanligvis bære deg gjennom både bevegelige gjennomsnittsverdier og forandre trenden en stund. eller minst en stor retracement. Og videre mer på dette punktet er. ring ned til 15 minutters tidsramme når slingeskudd eller konvergens skjer i 4 eller 8 timers diagram. Dette bidrar til å stramme stoppene opp til vanligvis 30 pips. Jeg ser også de høye og lave poengene i uken hvis løpeskytningen skjer i disse tider, ser det ut til at det er en reversering for uken, og kan tas for hva som vil være det ukentlige intervallet. (Som jeg ikke vet hvordan man skal bestemme ved måten) jeg pleier å kalle det om 2,5-3 fulle basispunkter, eller i form av pips 250-300. Så, jeg vil gjerne høre fra deg og andre så langt som jeg prøver å hamre ths til et solidt mekanisk system jeg kan bruke så vel som andre. Slingskjuten ser ut til å være noe mer enn en krogomvendelse, som vi pleide å kalle den i kornhandelen. Men det ser ut til å være pålitelig i callin nær høyder og nedturer i uken. Eller dreiepunkter i markedet. Takk Ed. Jeg håper også at du kan få det jeg sier her og legge inn dette for at folk skal se på og svare på. Du har et ganske kult nettsted for folk å hjelpe og dele det, jeg liker det virkelig. Gud velsigne deg mye og ofte. Charlie JohnsonSlingshot 30M amp 1H - The 2nd Coming. Ble med i oktober 2007 Status: Jeg lager en levende trading Forex. 4,821 Innlegg Ok. Jeg vil være inn og ut, men jeg vil få det jeg har brukt for regler for dette systemet i detalj. Først av alt jeg vil takke billbss for å bringe denne metoden på en annen tråd. Selv om vi fastslått at den opprinnelige metoden var kurvformet, likte jeg virkelig konseptet og prøvde å bruke mine egne versjoner av momentum for å gjøre handler med. Et annet ord, jeg gjorde bare handler i retning som jeg definerer momentum. Hvorvidt dette er noe bedre enn den opprinnelige metoden, kan ikke testes på nytt, men på fremoverprøving har det vært veldig bra. Og selv på de siste dagene da den opprinnelige metoden var forferdelig, utførte denne filtrerte versjonen ekstremt godt. Jeg prøver nå 4 forskjellige strategier for å komme inn på markedet. Noen av disse strategiene gir oss overlappende handler, men mange ganger er de helt forskjellige. Mine tanker for øyeblikket er faktisk å handle alle 4 strategier samtidig fordi jeg har sett, noen jobber bra til tider, og andre jobber bedre til tider, og enda andre jobber noen ganger ikke til tider. Tanken er at hvis en oppføring ikke fungerer, vil de andre plukke opp slakk. Jeg prøver fortsatt dette og vil fortsette å registrere handelen hver kveld. Grunnleggende om System-Trade fra 06:00 GMT til 19:59:59 GMT unntatt på fredager når du skal avslutte handel kl 17:59:59 GMT Jeg tester både H1 og M30 TFs for alle 5 parene som er oppført. Ikke handlet i London-økten under en London Bank Holiday og ikke handle i USA-sesongen under en amerikansk bankferie. Bruk disse innstilte Stop Loss-innstillingene. EurUsd - 35 pips EurJpy - 45 pips GbpJpy - 55 pips GbpUsd - 45 pips UsdJpy - 25 pips Hold handelen åpen til noen bar lukkes ved pause selv, eller du har fortjeneste eller ditt stoppfall er truffet. Lukk av baren når du åpnet posisjonen din, hvis du ikke er fortjeneste og i en lang handel, flytter du sl til 1 pip under den lave linjen du åpnet posisjonen din på og omvendt for kort handel. Her er en indikator på at du kan sette på diagrammet ditt. Når linjen går til blått, går du inn lenge, og når den går til oransje-rød, kommer du inn kort, men bare i retning av filteret. Så lenge du forlater diagrammet ditt, vil ikke stengene bli malt igjen. Når du lukker diagrammet ditt og åpner det igjen, vil de gå tilbake til kunnskap som er kjent, så backtesting dette systemet ved hjelp av denne indikatoren er futile. slingshotbars. mq4 29 KB 1,340 nedlastning Lastet opp 28.01.2009 12:36 nåværende bar går under Lav av forrige linje. Deretter kommer tilbake over Lukk av forrige felt. Skriv inn 1pip spredning over Lukk av forrige linje. Bar går over høyden av forrige bar. Deretter faller tilbake under Lukk av forrige linje. Skriv inn 1pip under Lukk av forrige linje. Greit. nå må vi filtrere våre bransjer, slik at vi bare tar handler i retning av momentum. Det er 4 forskjellige filtre som jeg tester, hver som er uavhengig av den andre. Det første filteret er beskrevet på dette første innlegget nedenfor. De ytterligere 3 filtre jeg vil legge inn en kobling til når jeg får dem på et spereate innlegg. Igjen tror jeg det ville være best å bruke alle 4 systemene til å lage bransjer, men bare testing vil fortelle. Filtrering av handel: MACD Filter - Oppført nedenfor i dette innlegget Her er indikatoren for dette filteret bare. Når en blå linje er på diagrammet ditt, kan du bare se etter lange handler, og når en rød linje er på diagrammene dine, kan du bare se etter korte handler. Du kan endre MACD-innstillingene og også antall tilbake linjer som skal stå på skjermen. Fra nå av er standardinnstillinger det jeg bruker. MaxMacdTrendSetterv3.mq4 7 KB 1,301 nedlastning Opplastet 27 jan 2009 11:54 Hvordan dette filteret blir brukt, er oppført nedenfor i dette innlegget Avansert MACD Filter ZZI Filter - Se post 115 Her Stokastisk Filter - Se post 114 Her Dette filteret bruker MACD i et momentum type vei for å fastslå handelsretning og det har jobbet ganske bra. Er det en bedre måte Kanskje, men for nå er dette det jeg har brukt. MACD-innstillingene skal settes til 12,26,9. Du vil se at filteret er farget. MACD er blå når den er over 0 og rød når den er under 0. Veldig enkelt riktig Ok. her er hvor det blir vanskelig. Hver gang MACD blir rød og deretter går til blå, kaller jeg dette et lukket rødt segment. Hver gang MACDen går blå og så blir rød, kaller jeg dette et lukket blå segment. Forhåpentligvis er dette helt klart. Ok, så nå ser du lukkede røde segmenter og lukkede blå segmenter på MACD. Nå er det på tide å bruke de nærtliggende segmentene for å bestemme retningen for handelen. Hvert lukket segment er sin egen enhet og for å bestemme handelsretningen vil du sammenligne et nåværende åpent rødt segment (en som fortsatt er rød) til det siste lukkede røde segmentet eller det nåværende åpne blå segmentet til det siste lukkede blå segmentet. her er et bilde som forklarer segmentene. MACD-indikatoren er den andre indikatoren ned og forklares med tekst på diagrammet. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ok, du sammenligner alltid et åpent rødt segment med det forrige lukkede røde segmentet og et hvilket som helst åpent blått segment til det forrige lukkede blå segmentet. nå kommer neste del. bruker disse segmentene for å bestemme handelsretningen. Første ting du skal gjøre når du åpner et diagram og legger MACD på er, er å avgjøre dagens handelsretning. Du gjør det ved å bestemme det siste kjente breakout-punktet ved hjelp av macd ved å sammenligne blå segmenter med blå segmenter og røde segmenter til røde segmenter. Bestemmelse av din første handelsretning etter å ha åpnet diagrammet ditt, vil du bruke både lukkede segmenter og det åpne segmentet. Når handelsretning er bestemt vil du bare sammenligne åpen rød vs lukket rød og åpen blå vs lukket blå. la meg forklare på et bilde. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) så. Når du legger på MACD på diagrammet ditt for første gang, vil du konkludere med at vi for øyeblikket bare søker etter korte handler. Et annet eksempel på dette med forklaring finner du her på post 231 Okay. Nå som vi har bestemt vår første handelsretning, er alt vi trenger å gjøre, å opprettholde denne retningen. Husk at nå som vi har bestemt førstegangsretningen, vil vi alltid bare sammenligne et åpent rødt segment med det forrige lukkede røde segmentet og et åpent blått segment med det forrige lukkede blå segmentet. Så jeg legger nå et annet diagram med vår nåværende situasjon. vi er for tiden korte og så til vi får en ny høy, er tanken å holde seg kort. Jeg har merket høyden på det siste lukkede blå segmentet. Hvis det neste åpne blå segmentet gir oss en bar som lukkes med en høyere verdi enn denne linjen, vil vi begynne å lete etter lange handler, og vi holder lenge til en rød bar lukkes lavere enn den laveste linjen på det siste lukkede røde segmentet. som du kan se jeg bruker en rød, horisontal linje for å hjelpe meg å lett gjenkjenne handelsretningen. MAXMTFMACDinColor. ex4 4 KB 785 nedlastinger Uploaded 27 Jan 2009 11:54 OK, så nå håper jeg at jeg har tilstrekkelig forklart hvordan jeg bestemmer handelsretning. Jeg tror den første rekkefølgen av virksomheten er å etablere hvilket marked denne typen system fungerer best. Da jeg kjørte EA gjennom backtesteren, slått jeg på visuell modus, og jeg la merke til noe. De fleste handler i systemet var mot den rådende trenden. Hvis et stearinlys til slutt lukkes lenge, vil jeg se denne handelen påbegynt når den nederste wick er opprettet, og det er det jeg tror dette systemet er best rustet til å fange: quotitracement wickquot. I stedet for å bruke en slags forsinkende indikator for å prøve å bestemme trenden, foreslår jeg at vi bruker. Hei RR. ja, jeg har brukt MACD Momentum som filter og det har fungert bra. Jeg har nettopp ikke lagt den i post 1 ennå. Jeg vil gå og gjøre det nå. Uansett hvilket moment momentum sier, handler vi. kvitt øynene på hjelpekvoten - Mr. Rogers Okay. Jeg tror jeg har skrevet alle reglene jeg har brukt i handel med dette, og dgetting de resultatene jeg har. Jeg har ingen metode for backtesting, men fremover testing så langt har vært veldig bra. Jeg må gå nå og vil ikke være tilbake til senere. Jeg vil komme tilbake for å svare på mine meldinger senere. Ha en god dag handel. kvittere øynene dine på helpersquot - Mr. Rogers På segmentene dine kan vi si at du har et blått segment som har en høyere verdi enn den forrige, så du leter etter lengder. så bryter det neste røde segmentet lavt av det tidligere røde segmentet, så du er nå ute etter shorts. Da kommer det neste blå segmentet ikke til å bli høyere høyt enn det siste blå segmentet, så du ignorerer det. da har du en annen rød, så du holder deg kort. så bryter det aller neste blå segmentet høyden av dette siste blå segmentet, men bryter ikke høyden til den forrige. Opppsss .. Jeg tror jeg glemte en ting. MACD-innstillingene skal være 12,26,9. men ja du har det riktig, jeg glemte bare å gi MACD-innstillingene riktig. kvitt øynene på helpersquot - Mr. Rogers Damonl, så tar du handler på de 30 i retning av H1 per segmentene dine Eller blir disse TF-diagrammene handlet uavhengig av hverandre. Fra nå av blir de handlet separat, men det er noe som jeg har snakket om å holde øye med, og jeg har konkludert i det minste for øyeblikket, trenger de ikke å være i samme retning. Kanskje i det lange løp vil det bli bedre, men uten å programmere det til en EA, er det vanskelig å tilbakestille testen. Definitivt noe å holde øye med skjønt. kvittere øynene dine på helpersquot - Mr. RogersThe forex videoer nedenfor beskriver Slingshot 30 Min trading strategi. Det er 100 mekaniske og foretrukne valutapar som skal handles, er EURUSD, GBPUSD, USDCHF og USDJPY SlingShot-strategiske keynoter: Valutapar: EURUSD, GBPUSD, USDCHF og USDJPY Tidslinje: 30 Min Diagramtype: Bardiagram Handelstid: 7:00 GMT til 20: 00GMT Unngå Trading: Ikke-Farm Payroll dager til 30 minutter etter at rapporten er utstedt Money Management. Ikke mer enn 3 av handelskapitalen per handel tatt Stopptap: Høy eller Lav inntastingslinje Mål: Lukk av innføringslinjen Neste video viser valutakursreguleringsstrategi eksempler for GBP, JPY og EUR. Du kan også like: Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Gratis Forex Strategies Systems En samling av forex systemer, indikatorer og strategier, inkluderer Forex Analyzer PRO. 100 Gratis Last ned. Gratis binære alternativer Strategies Systems Revealed Lær og last ned gratis binære alternativer strategier og handelssystemer. Last ned Forex Analyzer PRO gratis. Last ned et av de beste gratis fx-systemene for lønnsom forex trading. Alle artikler, systemer, strategier, vurderinger, vurderinger, nyheter, forskning, analyser , priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Aboutcurrency, dets partnere eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Overcurrency aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Opphavsretts kopi 2017 Omkurs. Alle rettigheter reservert. Risikoopplysning: Trading forex på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.

No comments:

Post a Comment